Keresztnév megadása kötelező!
Vezetéknév megadása kötelező!
Valótlan keresztnév!
Valótlan vezetéknév!
Ez nem email cím!
Email cím megadása kötelező!
Ezzel az email címmel már regisztráltak!
Jelszó megadása kötelező!
Speciális karakterek nem engedélyezettek!
Legalább 6 karakter szükséges!
Legfeljebb 16 karakter engedélyezett!
A jelszavak nem egyeznek!
A Felhasználási feltételeket kötelező elfogadni!
Az email cím vagy jelszó hibás!

Kiszállítás

A Dockyard Webshopban megrendelt termékeket jelenleg Magyarország területén szállítjuk házhoz. A kiszállítási díj Magyarország területén 15 000 Ft felett DÍJTALAN,  ennél kisebb összegű rendelésnél 990 Ft. Ez a kiválasztott termékek árához adódik a megrendelés véglegesítése során. A szállítási határidő a rendeléstől számított 2-3 munkanap.

A megrendelt termékeket a GLS Futárszolgálat munkatársai munkanapokon 8 és 17 óra között szállítják ki. Javasoljuk, hogy munkahelyedre kérd a szállítást, amennyiben napközben nem tartózkodik otthon. Ha sikertelen a csomag kézbesítése, a futár a szállítási címen hagyja elérhetőségét. A névjegyen szereplő telefonszámon az első sikertelen kézbesítéstől számított négy napon belül van lehetőség a futárral ismételt kézbesítési időpont egyeztetésére.

Utánvétes megrendelés esetén a fizetendő összeget a kézbesítőnek szíveskedjen átadni. Kérjük, átvételkor ellenőrizd a küldemény sértetlenségét. Amennyiben valamilyen sérülést tapasztalsz, jelezzd a kézbesítőnek! A megjelenített árak, már a törzsvevői kedvezményeket is tartalmazzák.

  

Szavatosság, árucsere, elállás

 

Szavatosság

Szavatossági igény a vásárlást követő 2 éven belül érvényesíthető, ha a meghibásodás a vásárláskor már meglévő gyári hibából keletkezett. A reklamáció kezelésést a szavatosság teljes időszakában a webshop ügyfélszolgálat kezeli, az első 6 hónapos időszakban az esetlegesen szükségessé váló külső szakvéleményt a webshop ügyfélszolgálat szerzi be. 6 hónapon túl, de a 2 éven belül pedig a fogyasz fordulhat a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőséghez, ha külső szakvéleményt szeretne a kifogásolt termékről. A szavatossági igény elfogadása esetén a fogyasztó által elvárható rendeltetésre figyelemmel javítást, cserét, pénzvisszafizetést - lehetőség szerint 15 napon belül - biztosítunk.

A Dockyard Webshopban forgalmazott márkáknál alapvető követelmény a magas minőségre való törekvés. Ha valamely nálunk vásárolt termékünkkel kapcsolatban mégis valamilyen minőségi problémát tapasztalna, akkor a kifogásolt árut küldje vissza címünkre:


Dockyard Islands Kft. Webshop ügyfélszolgálat

1037 Budapest, Csillaghegyi út 15-17.


A szavatossági igényről minden esetben jegyzőkönyvet kell készíteni és a Webshop ügyfélszolgálatra visszajuttatni!

Ehhez az alábbi pdf űrlap letöltése szükséges! (A PDF megnyitásához az ingyenes Adobe Reader programra lesz szüksége, mely innen letölthteő.)

Kérjük minden megjelölt mezőt tölts ki, nyomtassd ki a dokumentumot és írjd alá a megjelölt helyen. A kitöltött és aláírt dokumentumot mellékeld a visszaküldött termék mellé.

Munkatársunk minél előbb felveszi veled a kapcsolatot és kiegészíti jegyzőkönyvet, melyből egy példányt megküld Önnek.

Kérjük minden esetben a Webshop ügyfélszolgálattal vedd fel először a kapcsolatot lehetőség szerint e-mail -en keresztül. Munkatársaink mindent meg fognak tenni a probléma rendezésének érdekében. Amennyiben úgy érzed, hogy panaszod nem nyert megnyugtatóan rendezést, az alábbi fogyasztóvédelmi szervekhez fordulhatsz:


Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat

1033 Budapest, Fő tér 3.

Tel: (06 1) 437 8500


Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat

Jegyzői Titkárság

1033 Budapest, Fő tér 3.

Tel: (06 1) 437 8600


Budapesti Kereskedelmi és Ipari Kamara mellett működő Békéltető Testület

1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Tel: (06 1)  214 1826


Fogyasztóvédelmi Főfelügyelet

1088 Budapest, József krt. 6.

Tel: (06 1) 459 4800

 

Méret vagy színcsere

Ha a megrendelt és kiszállított termék mérete nem megfelelő vagy mégis más színt, mintát választana, lehetőség van a termék méret vagy színcseréjére. 14 naptári napon belül és vedd fel a kapcsolatot lehetőség szerint e-mail -en keresztül a Webshop ügyfélszolgálattal, közöld az adatokat, amiből a rendelés beazonosítható, illetve, hogy milyen terméket mire kívánsz kicserélni, és munkatársaink ellenőrzik a csere lehetőségét. Kérjük, az árut küldd vissza a számla másolatával és egy levéllel, melyben leírod, hogy pontosan milyen árut mellékeltél, és mire szeretnéd cserélni. Kérjük írd meg bankszámlaszámod is arra az esetre, ha a terméket valami miatt nem tudnánk küldeni  - úgy a termék árát legkésőbb 30 munkanapon belül visszautaljuk. Fontos, hogy az említett levelet a visszaküldött termékhez mellékeld. Csak eredeti csomagolásban visszaküldött, sértetlen árut áll módunkban visszavenni, amit még nem vettél használatba. Figyelem: Internetes rendelés esetén a termék(ek) személyes átadására nincsen lehetőség, a visszaküldés költsége téged terhel.

 

Tévedésből leadott megrendelés

Ha a megrendelését véletlenül vagy tévedésből adta le, vagy a megrendelés véglegesítése,után vett észre bármilyen hibát, de a postázás még nem történt meg, a rendelést ügyfélszolgálatunkon ingyenesen lemondhatja.

 

Elállás

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján Ön a megrendeléstől a megrendelt áruk átvételének napjától számított 14 naptári napon belül, indoklás nélkül elállhat. Az elállásra vonatkozó igényed írásban teheted (e-mail, fax vagy postai úton) meg ügyfélszolgálatunkon. Az árut küldd vissza a Webshop ügyfélszolgálat címére. Az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségeket neked kell viselni.


A visszaküldött áru sértetlenségét (termék sértetlensége, eredeti csomagolás, ruhafüggők megléte és számla másolatának csatolása) munkatársunk ellenőrzi. Amennyiben az áru a fenti feltételeknek megfelel, ellenértékét legkésőbb az áru visszaérkezését követő 30 munkanapon belül átutaljuk a megadott bankszámlaszámra vagy postai úton visszafizetjük - ennek módját kérjük jelöld a termék visszaküldésekor egy levél formájában. Amennyiben banki átutalást választasz, úgy kérjük semmiképp se felejtsd el mellékelni bankszámlaszámát. Ha a terméket használatba vetted, illetve nem tudod hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszajuttatni a Webshop ügyfélszolgálatnak, akkor nem áll módunkban visszavenni.

Amennyiben a termékről felbontás után a kézbesítő jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a terméket ingyenesen kicseréljük. Ebben az esetben a sérülést a kézbesítő által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.


Figyelem: Internetes rendelés esetén a termék(ek) személyes átadására nincsen lehetőség, a visszaküldés költsége teged terhel.