Keresés

Fiókom

Kedvenceim

Kosaram

Üzletek

FIZETÉSI ÉS SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

Kiszállítás

A Dockyard Webshopban megrendelt termékeket jelenleg Magyarország területén szállítjuk házhoz, illetve GLS csomagpontokra. A kiszállítás 15 000 Ft felett ingyenes, ennél kisebb összegű rendelésnél a házhozszállítás díja 990 Ft, míg a csomagpontra történő szállításé 790 Ft. Ez a kiválasztott termékek árához adódik a megrendelés véglegesítése során. A szállítási határidő a rendeléstől számított 1-2 munkanap.

A megrendelt termékeket a GLS Futárszolgálat munkatársai munkanapokon 8 és 17 óra között szállítják ki. Javasoljuk, hogy munkahelyedre kérd a szállítást, amennyiben napközben nem tartózkodsz otthon. Ha sikertelen a csomag kézbesítése, a futár a szállítási címen hagyja elérhetőségét. A névjegyen szereplő telefonszámon az első sikertelen kézbesítéstől számított négy napon belül van lehetőség a futárral ismételt kézbesítési időpont egyeztetésére.

Utánvétes megrendelés esetén a fizetendő összeget a a futárnak kell átadni. Kérjük, átvételkor ellenőrizd a küldemény sértetlenségét. Amennyiben valamilyen sérülést tapasztalsz, jelezzd a kézbesítőnek! A megjelenített árak már a törzsvevői kedvezményeket is tartalmazzák.

Szavatosság, árucsere, elállás

  • Szavatosság

  • Csere vagy elállás

  • Visszaküldés menete

  • Tévedésből leadott megrendelés

Szavatosság

Szavatossági igény a vásárlást követő 2 éven belül érvényesíthető, ha a meghibásodás a vásárláskor már meglévő gyári hibából keletkezett. A reklamáció kezelését a szavatosság teljes időszakában a Webshop ügyfélszolgálat kezeli.  A vásárlástól számított első 1 évben a termékeket a kereskedő vizsgálja meg, az esetlegesen szükségessé váló külső szakvéleményt a Webshop ügyfélszolgálat szerzi be. 1 éven túl, de a 2 éven belül pedig a fogyasztónak szükséges a terméket bevizsgáltatni és arról külső szakvéleményt kérni, melyet a területileg illetékes járási hivatalnál vagy egy független szakértői cégnél tud megtenni. A szavatossági igény elfogadása esetén a fogyasztó által elvárható rendeltetésre figyelemmel javítást, cserét, pénzvisszafizetést (ebben a sorrendben) - lehetőség szerint 15 napon belül - biztosítunk.

A Dockyard Webshopban forgalmazott márkáknál alapvető követelmény a magas minőségre való törekvés. Ha valamely nálunk vásárolt termékünkkel kapcsolatban mégis valamilyen minőségi problémát tapasztalnál, kérjük, minden esetben vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a webaruhaz@dockyard.hu e-mail címen, a hiba rövid leírásával és az arról készült fotó csatolásával.

A szavatossági igényről minden esetben jegyzőkönyvet kell készíteni és a Webshop ügyfélszolgálatra visszajuttatni.

Ehhez az alábbi pdf űrlap letöltése szükséges! (A PDF megnyitásához az ingyenes Adobe Reader programra lesz szüksége, mely innen letölthető.)

Kérjük minden megjelölt mezőt tölts ki, nyomtasd ki a dokumentumot és írd alá a megjelölt helyen. A kitöltött és aláírt dokumentumot mellékeld a visszaküldött termék mellé.

Munkatársaink mindent meg fognak tenni a probléma rendezésének érdekében.

Csere vagy elállás

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a megrendelésedtől, a megrendelt áruk átvételének napjától számított 30 naptári napon belül, indoklás nélkül elállhatsz. Ha a megrendelt és kiszállított termék mérete nem megfelelő vagy mégis más színt, mintát, vagy akár teljesen más terméket választanál, lehetőséged van a terméket kicserélni 30 naptári napon belül.

Visszaküldés menete

Kérjük, küldd vissza a terméket a visszáru űrlappal postai úton, vagy bármely futárszolgálattal a következő címre: 1037 Budapest Csillaghegyi út 15-17. Internetes rendelés esetén a termék személyes átadására nincs lehetőség, a visszaküldés költsége téged terhel. Csak eredeti, saját csomagolásában visszaküldött, sértetlen árut áll módunkban visszavenni, amit még nem vettél használatba. Kiemelten kérjük, hogy a cipőket, papucsokat saját dobozukkal együtt, még egy réteg csomagolással vedd körbe, hogy ne sérüljön a lábbeli gyári doboza. A visszaküldött áru sértetlenségét (termék sértetlensége, eredeti csomagolás, ruhafüggők megléte és számla másolatának csatolása) munkatársunk ellenőrzi.

Amennyiben az áru a fenti feltételeknek megfelel, elállás esetén az ellenértékét legkésőbb az áru visszaérkezését követő 15 munkanapon belül átutaljuk a megadott bankszámlaszámra vagy postai úton visszafizetjük. Ennek módját kérjük, jelöld a termék visszaküldésekor az űrlapon. Ha a terméket használatba vetted, illetve nem tudod hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszajuttatni a Webshop ügyfélszolgálatnak, akkor nem áll módunkban visszavenni azt.

Amennyiben a termékről felbontás után a kézbesítő jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a terméket ingyenesen kicseréljük. Ebben az esetben a sérülést a kézbesítő által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatod.

Tévedésből leadott megrendelés

Ha a megrendelésed véletlenül vagy tévedésből adtad le, vagy a megrendelés véglegesítése után vett észre bármilyen hibát, de a postázás még nem történt meg, a rendelést ügyfélszolgálatunkon  ingyenesen lemondhatod.

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál

Ha fogyasztói jogaidat megsértettük, jogosult vagy panasszal fordulni a lakóhelyed szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. Általános fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatalokat jelölte ki a jogszabály. A kormányhivatalok elérhetősége: https://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek vagy https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag

Békéltető Testület

Eljárást kezdeményezhetsz a lakóhelyed szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. A fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás, vagyis a Dockyard vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg.  A fogyasztó kérelme alapján az előzőekben említettek szerint illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület lesz az illetékes.

A békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában Fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.A békéltető testületi eljárás megindításának feltétele, hogy a fogyasztónak minősülő Vásárló közvetlenül megkísérelje Velünk a vitás ügy rendezését.

A békéltető testület eljárása a Vásárló kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani.

A békéltető testület egyezséget próbál meg létrehozni a fogyasztó és a vállalkozás között, ennek hiányában pedig dönt az ügyben. Fontos, hogy a vásárló csak szerződésének teljesítésével, azaz egyedi jogvitájával kapcsolatban fordulhat a testülethez, más, a fogyasztóvédelmi hatóság hatáskörébe tartozó ügyben (pl. megtévesztés, árfeltüntetés stb.) nem, ilyen esetben a békéltető testület átteszi az ügyet a fogyasztóvédelmi hatósághoz.

A Dockyardot a békéltető testületi eljárás során együttműködési kötelezettség terheli.

Budapesti Békéltető Testület

1016 Budapest, Krisztina krt. 99

(1) 488-2131


Baranya Vármegyei Békéltető Testület

7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36. 

(72) 507-154


Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület 

3525 Miskolc, Szentpáli u. 

1 (46) 501-091, 501-870


Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület 

6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. 

(62) 554-250/118 mellék


Fejér Vármegyei Békéltető Testület 

8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. 

(22) 510-310


Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület 

9021 Győr, Szent István út 10/a 

(96) 520-202; 520-217


Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület 

4025 Debrecen, Petőfi tér 10. 

(52) 500-749

Pest Vármegyei Békéltető Testület 

1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.

(1)-269-0703

Vitarendezési eljárás az Európai Unió online vitarendezési platformján keresztül

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Online adásvételi szerződéssel összefüggő fogyasztói jogvita esetén lehetőség van arra, hogy a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, akár határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a fenti linken keresztül elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.

Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a békéltető testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat.

Bírósági eljárás kezdeményezése

Amennyiben a Vásárló nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint. A pert keresetlevéllel kell megindítani. A keresetlevélhez csatolni kell minden olyan okiratot, annak másolatát, amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik a Vásárló.

A keresetlevélben az alábbi információkat kell feltüntetni:

 - az eljáró bíróságot;

 - a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását;

 - az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával

 - azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható;

a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet.