Keresés

Fiókom

Kedvenceim

Kosaram

Üzletek

FIZETÉSI ÉS SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

Kiszállítás

A Dockyard Webshopban megrendelt termékeket jelenleg Magyarország területén szállítjuk házhoz. A kiszállítási díj Magyarország területén 15 000 Ft felett DÍJTALAN,  ennél kisebb összegű rendelésnél 990 Ft. Ez a kiválasztott termékek árához adódik a megrendelés véglegesítése során. A szállítási határidő a rendeléstől számított 1-2 munkanap.

A megrendelt termékeket a GLS Futárszolgálat munkatársai munkanapokon 8 és 17 óra között szállítják ki. Javasoljuk, hogy munkahelyedre kérd a szállítást, amennyiben napközben nem tartózkodsz otthon. Ha sikertelen a csomag kézbesítése, a futár a szállítási címen hagyja elérhetőségét. A névjegyen szereplő telefonszámon az első sikertelen kézbesítéstől számított négy napon belül van lehetőség a futárral ismételt kézbesítési időpont egyeztetésére.

Utánvétes megrendelés esetén a fizetendő összeget a a futárnak kell átadni. Kérjük, átvételkor ellenőrizd a küldemény sértetlenségét. Amennyiben valamilyen sérülést tapasztalsz, jelezzd a kézbesítőnek! A megjelenített árak már a törzsvevői kedvezményeket is tartalmazzák.

Szavatosság, árucsere, elállás

  • Szavatosság

  • Csere vagy elállás

  • Visszaküldés menete

  • Tévedésből leadott megrendelés

Szavatosság

Szavatossági igény a vásárlást követő 2 éven belül érvényesíthető, ha a meghibásodás a vásárláskor már meglévő gyári hibából keletkezett. A reklamáció kezelését a szavatosság teljes időszakában a Webshop ügyfélszolgálat kezeli.  A vásárlástól számított első 1 évben a termékeket a kereskedő vizsgálja meg, az esetlegesen szükségessé váló külső szakvéleményt a Webshop ügyfélszolgálat szerzi be. 1 éven túl, de a 2 éven belül pedig a fogyasztónak szükséges a terméket bevizsgáltatni és arról külső szakvéleményt kérni, melyet a területileg illetékes járási hivatalnál vagy egy független szakértői cégnél tud megtenni. A szavatossági igény elfogadása esetén a fogyasztó által elvárható rendeltetésre figyelemmel javítást, cserét, pénzvisszafizetést (ebben a sorrendben) - lehetőség szerint 15 napon belül - biztosítunk.

A Dockyard Webshopban forgalmazott márkáknál alapvető követelmény a magas minőségre való törekvés. Ha valamely nálunk vásárolt termékünkkel kapcsolatban mégis valamilyen minőségi problémát tapasztalnál, kérjük, minden esetben vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a webaruhaz@dockyard.hu e-mail címen, a hiba rövid leírásával és az arról készült fotó csatolásával.

A szavatossági igényről minden esetben jegyzőkönyvet kell készíteni és a Webshop ügyfélszolgálatra visszajuttatni.

Ehhez az alábbi pdf űrlap letöltése szükséges! (A PDF megnyitásához az ingyenes Adobe Reader programra lesz szüksége, mely innen letölthteő.)

Kérjük minden megjelölt mezőt tölts ki, nyomtasd ki a dokumentumot és írd alá a megjelölt helyen. A kitöltött és aláírt dokumentumot mellékeld a visszaküldött termék mellé.

Munkatársaink mindent meg fognak tenni a probléma rendezésének érdekében. Amennyiben úgy érzed, hogy panaszod nem nyert megnyugtatóan rendezést, az alábbi fogyasztóvédelmi szervekhez fordulhatsz:

Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat

1033 Budapest, Fő tér 3.

Tel: (06 1) 437 8500

Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat

Jegyzői Titkárság

1033 Budapest, Fő tér 3.

Tel: (06 1) 437 8600

Budapesti Kereskedelmi és Ipari Kamara mellett működő Békéltető Testület

1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Tel: (06 1)  214 1826

Fogyasztóvédelmi Főfelügyelet

1088 Budapest, József krt. 6.

Tel: (06 1) 459 4800

Csere vagy elállás

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a megrendelésedtől, a megrendelt áruk átvételének napjától számított 30 naptári napon belül, indoklás nélkül elállhatsz. Ha a megrendelt és kiszállított termék mérete nem megfelelő vagy mégis más színt, mintát, vagy akár teljesen más terméket választanál, lehetőséged van a terméket kicserélni 30 naptári napon belül.

Visszaküldés menete

Kérjük, küldd vissza a terméket a visszáru űrlappal postai úton, vagy bármely futárszolgálattal a következő címre: 1037 Budapest Csillaghegyi út 15-17. Internetes rendelés esetén a termék személyes átadására nincs lehetőség, a visszaküldés költsége téged terhel. Csak eredeti, saját csomagolásában visszaküldött, sértetlen árut áll módunkban visszavenni, amit még nem vettél használatba. Kiemelten kérjük, hogy a cipőket, papucsokat saját dobozukkal együtt, még egy réteg csomagolással vedd körbe, hogy ne sérüljön a lábbeli gyári doboza. A visszaküldött áru sértetlenségét (termék sértetlensége, eredeti csomagolás, ruhafüggők megléte és számla másolatának csatolása) munkatársunk ellenőrzi.

Amennyiben az áru a fenti feltételeknek megfelel, elállás esetén az ellenértékét legkésőbb az áru visszaérkezését követő 15 munkanapon belül átutaljuk a megadott bankszámlaszámra vagy postai úton visszafizetjük. Ennek módját kérjük, jelöld a termék visszaküldésekor az űrlapon. Ha a terméket használatba vetted, illetve nem tudod hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszajuttatni a Webshop ügyfélszolgálatnak, akkor nem áll módunkban visszavenni azt.

Amennyiben a termékről felbontás után a kézbesítő jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a terméket ingyenesen kicseréljük. Ebben az esetben a sérülést a kézbesítő által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatod.

Tévedésből leadott megrendelés

Ha a megrendelésed véletlenül vagy tévedésből adtad le, vagy a megrendelés véglegesítése után vett észre bármilyen hibát, de a postázás még nem történt meg, a rendelést ügyfélszolgálatunkon ingyenesen lemondhatod.