Keresés

Fiókom

Kedvenceim

Kosaram

Üzletek

Szolgáltató biztosítja az Ügyfél részére, hogy a webáruházban kiválasztott terméket a Szolgáltatónak az Ügyfél által meghatározott valamely üzletében megtekinthesse, felpróbálhassa, megvásárolhassa. Az Ügyfél a termék adatlapján – az üzlet és a méret kiválasztása után – a kívánt méretet jelölő gombra kattintással kiválasztja a Szolgáltató azon üzletét, amelyben az adott terméket meg kívánja tekintni, fel kívánja próbálni, meg kívánja vásárolni. A termékfoglaláshoz az Ügyfélnek szükséges megadnia a nevét, telefonszámát, e-mail címét, illetve élő regisztrációval kell rendelkeznie, csak bejelentkezve érhető el a szolgálatás. Amennyiben a foglalni kívánt termékek rendelkezésre állnak a Szolgáltatónak az Ügyfél által kiválasztott üzletében, úgy a termékfoglalás felületen – annak hiánytalan kitöltését követően – a ”Foglalás leadása” gomb választással véglegesíthető a termékfoglalás igénylése. Az üzletbe foglalt termékek megvásárlásánál, mindenkor az átadás napján érvényes árak, ill. vásárlói kedvezmények érvényesek.

 

A termékfoglalásról a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a szolgáltatás kezdeményezését követő nyitvatartási napon visszaigazolást küld, melyben jelzi, hogy a terméket lefoglalta a kiválasztott üzletben. Foglalás esetén Szolgáltató a foglalás igénylésének napját követő legfeljebb 2 (két) nyitvatartási napig az Ügyfél rendelkezésére tartja a terméket, azt nem értékesíti harmadik személy részére. A foglalt termékek ezen határidő elteltét követően szabadon értékesíthetők. A termékfoglalással az Ügyfél nem tesz ajánlatot a kiválasztott termék megvételére, a Felek között nem jön létre szerződés a termék megvásárlására, az Ügyfél a lefoglalt termék megvásárlásáról annak megtekintése, felpróbálása után dönthet az üzletben.